Мої досягнення

У практиці використовуються інформаційні методи (демонстрація – тренувати зорову пам’ять; індивідуальне консультування), операціональні методи („роби так, як я“, самокритика, диктанти: зоровий, словниковий, взаємоперевірка, переклад, моделювання і т.д.), пошукові методи навчання (програма саморозвитку, реакція аудиторії).
Із  ІНТЕРАКТИВНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ: розвиток навичок міжособистісного  спілкування і спілкування в невеликих групах, технології ситуативного моделювання (симуляції або імітаційні ігри, розігрування ситуацій за ролями), технології колективно-групового навчання („мікрофон“, незакінчені речення, мозкова атака), методи диференційованого навчання („позначки“, „сенкан“), методи особистісно орієнтованого навчання (емпатія, інтелектуальна розминка, евристичне спостереження, „піймай помилку“), технологія формування творчої особистості ( випереджальні завдання, матриця, творчі завдання).
До того ж на уроках української літератури застосовуються асоціативні ігри (ігри на розвиток уяви): „зафарбувати слово“, „сенкан“, „сонечко“, „синонімічний ряд“, „буриме“, „найкоротший перехід“, „порівняння“, „малюнок-метафора“, „опиши предмет“, „опис картини“; образне малювання, шліфування письменницьких навичок: „5 предметів“, „розповідь з кінця“, „перетворення літературного жанру“.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуються:
ІКТ(комп’ютерні презентації, проекти, веб-квести, карти пам’яті (Програма iMindMap);
біоадекватна технологія (малювання мислеобразу, релаксація: «квадратне дихання», «молитва гештальтистів»);
тандем-освіта (консультації, навчальні візити).
Біоадекватні уроки відрізняються від звичайних. Етапи сприйняття інформації при проведенні такого типу уроків, повністю відповідають стандартним. Зберігаються всі робочі етапи уроку. Але ці уроки більш яскраві, цікаві, оригінальні, викликають радість і задоволення в учнів. Вони розвивають уяву, стимулюють до творчості. Кожен урок закінчується творчим задоволенням: створити власні мислеобрази,  використовуючи малюнок, оповідання, схему, вірш, кросворд. Іде постійний розвиток творчого мислення школярів. На початковому, заключному етапах уроків учитель поєднує БАТ з іншими інноваційними технологіями. БАТ скорочує час навчання в 3-5 разів, зберігаючи  здоров’я учнів,  і дає можливість у стільки ж разів підвищити ефективність набуття знань і умінь. Розкривається внутрішнє «Я» учня. Дитина вчиться мислити, працювати в гармонії з природою, собою, суспільством, бути стійкою в різних життєвих ситуаціях без нанесення шкоди людству і природі.

Учні виявляють високий рівень лінгвістичних знань, орфографічної грамотності. Беруть активну участь у Всеукраїнських, обласних, міських та шкільних конкурсах та заходах:
2011-2012 н.р.:
*місцевий рівень:
- І місце – Боєва К. (Шевченкіада)
- ІІ місце – Петрова Д. (ім.П.Яцика)
*обласний рівень:
- диплом І ступеня – Казмінов О., Рудова І. («Соняшник»)
- диплом ІІ ступеня – Бобух М., Ткаченко В. («Соняшник»)
2012-2013 н.р.:
*місцевий рівень:
І місце – Боєва К. (Шевченкіада)
ІІ місце – Максименкова Н. (Шевченкіада)
ІІІ місце – Максименкова Н. (Шевченкіада)
2013-2014 н.р.:
*місцевий рівень:
І місце – Максименкова Н.(ім.П.Яцика)
ІІ місце – Боєва К.(ім.П.Яцика)
Максименкова Н. – лауреат (Шевченкіада)
Боєва К. – лауреат (Шевченкіада)
Всеукраїнський рівень – Боєва К., Петрова Д.(«Соняшник»)
Регіональний рівень – Квик Д., Бондаренко К., Лаврентьєва Ю., Яценко В., Ковальов П., Ляхова В., Каратач С., Максименкова Н.(«Соняшник»)
Творчі конкурси:
2010-2011 н.р. – Рудова І., лауреат («Об’єднаймося ж, брати мої!»)
2011-2012 н.р. – Боєва К., І місце («Об’єднаймося ж, брати мої!», «Кольори душі»)
2012-2013 н.р. – Боєва К., ІІ місце («Об’єднаймося ж, брати мої!»)
Зіва Є. – І місце, місцевий рівень(мовно-літературний заочний конкурс «Марафон-проект»)
Зіва Є. – переможець, обласний рівень(мовно-літературний заочний конкурс «Марафон-проект»)
2013-2014 н.р. Каратач С. – І місце, Коненко Ю. – І місце, Кабова О. – І місце («Творча юнь Донбасу»),  Боєва К. – лауреат («Об’єднаймося ж, брати мої!»)

АВТОРСЬКІ РОЗРОБКИ:

1.    Загадка як вид УНТ (5 кл.).
2.    Діалог. Тире при діалозі (5 кл.).
3.    Мандри рядками Кобзаря (Вечір поезії).
4.    Зорові диктанти (5 кл.).
5.    Літературні диктанти (9 кл.).
6.    Вимовки / чистомовки (індивідуальні заняття).
7.    Контрольні питальники (9 кл.).
8.    ТКР (5,9 кл.).
9.    Творчі завдання на соціальну компетентність (5,9 кл.).
10.         Світ очима дитини. Хрестоматія.
11.         Зорова тека (5-11 кл.).
12.         Ноосферні уроки.












Комментариев нет:

Отправить комментарий