Моє портфоліо

1.    
Прізвище, ім’я та по батькові   Каплунова Світлана Анатоліївна
2.    
Фото

3.    
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту)  Добропільський навчально-виховний комплекс «Гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Добропільської міської ради Донецької області
4.    
Посада вчитель української мови та літератури, світової літератури
5.    
Педагогічний стаж роботи  13 років
6.    
Кваліфікаційна категорія спеціаліст І категорії                                                                         
7.    
Звання немає
8.
Педагогічне кредо                    Саме зараз – перебуваю в гармонії.
                                                    Саме зараз – слухаю і сприймаю.
                                                    Саме зараз – дію з добром.
                                                    Саме зараз – дякую.
9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте ІКТ(комп’ютерні презентації, проекти, веб-квести, карти пам’яті (Програма iMindMap);
біоадекватна технологія (малювання мислеобразу, релаксація: «квадратне дихання», «молитва гештальтистів»);
тандем-освіта (консультації, навчальні візити)
10.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)
                                   Світло добра і вдячності                            
Я – жінка, дружина, мати, донька, подруга, учитель. Вірю в чудеса, тому вони трапляються зі мною. Вірю, що світ має власне серце, то й чую, як воно б’ється.
Щоб перебувати в стані гармонії, займаюся тим, що подобається. Навчаюся знаходити цікавості в багатьох речах. Постійно читаю, не забуваю про самоосвіту. Не тримаю при собі шкідливих звичок, безпорадних проблем: для нових звершень потрібна світла голова. Розвиваю вміння спілкуватися з людьми. Переконана: щоб відчути іншого – треба пізнати себе, тому вдосконалюю знання з психології.
Люблю бачити своїх учнів наскрізь і дивувати їх щодня. Люблю метафорами закодовувати Всесвіт, робити кольоровими білі аркуші, вишивати бісером квіти. Люблю свою родину.
Мрії жінки і мрії жінки-вчителя різняться. Але уявляю шлях до них, бачу кінцеву мету, а головне – як її досягти. Слухаю свою інтуїцію та наставників. Дію наполегливо. Крокую традиційно і по-новому. І дякую. Дякую долі, близьким, учням та їхнім батькам, колегам. Бо вони – мій досвід, моя підтримка та моє натхнення.
Найяскравішою ознакою педагога вважаю володіння навичками емпатійного слухання – слухання з наміром зрозуміти, а не з наміром висловити свою точку зору або переконати. Як розумом, так і серцем сприймаю учня тут і зараз. Мої помічники – відкритість і довіра. Так виникає діалог, який приносить згодом плідні результати в становленні учня-знавця і учня-людини. І тоді бачу в учнях прекрасне майбутнє.
Несу добро. Живу. Радію.
11.
Посилання на блог kaplunova.blogspot.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий