1.
|
Прізвище, ім’я та по
батькові Каплунова Світлана Анатоліївна
|
2.
|
Фото
|
3.
|
Місце роботи
(найменування освітнього закладу відповідно до статуту) Добропільський навчально-виховний
комплекс «Гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Добропільської
міської ради Донецької області
|
4.
|
Посада вчитель
української мови та літератури, світової літератури
|
5.
|
Педагогічний стаж
роботи 13
років
|
6.
|
Кваліфікаційна
категорія спеціаліст І категорії
|
7.
|
Звання немає
|
8.
|
Педагогічне кредо Саме зараз – перебуваю
в гармонії.
Саме зараз – слухаю і
сприймаю.
Саме зараз – дію з добром.
Саме зараз – дякую.
|
9.
|
Інноваційні форми роботи та технології, що
використовуєте ІКТ(комп’ютерні презентації, проекти, веб-квести, карти
пам’яті (Програма iMindMap);
біоадекватна технологія
(малювання мислеобразу, релаксація: «квадратне дихання», «молитва
гештальтистів»);
тандем-освіта
(консультації, навчальні візити)
|
10.
|
Власний особистісний і
педагогічний портрет (у формі короткої
замітки обсягом до однієї сторінки в електронній формі)
Світло добра і
вдячності
Я – жінка, дружина, мати, донька, подруга, учитель.
Вірю в чудеса, тому вони трапляються зі мною. Вірю, що світ має власне серце,
то й чую, як воно б’ється.
Щоб перебувати в стані гармонії, займаюся тим, що
подобається. Навчаюся знаходити цікавості в багатьох речах. Постійно читаю,
не забуваю про самоосвіту. Не тримаю при собі шкідливих звичок, безпорадних
проблем: для нових звершень потрібна світла голова. Розвиваю вміння
спілкуватися з людьми. Переконана: щоб відчути іншого – треба пізнати себе,
тому вдосконалюю знання з психології.
Люблю бачити своїх учнів наскрізь і дивувати їх щодня.
Люблю метафорами закодовувати Всесвіт, робити кольоровими білі аркуші,
вишивати бісером квіти. Люблю свою родину.
Мрії жінки і мрії жінки-вчителя різняться. Але уявляю
шлях до них, бачу кінцеву мету, а головне – як її досягти. Слухаю свою
інтуїцію та наставників. Дію наполегливо. Крокую традиційно і по-новому. І
дякую. Дякую долі, близьким, учням та їхнім батькам, колегам. Бо вони – мій
досвід, моя підтримка та моє натхнення.
Найяскравішою ознакою педагога вважаю володіння
навичками емпатійного слухання – слухання з наміром зрозуміти, а не з наміром
висловити свою точку зору або переконати. Як розумом, так і серцем сприймаю
учня тут і зараз. Мої помічники – відкритість і довіра. Так виникає діалог,
який приносить згодом плідні результати в становленні учня-знавця і
учня-людини. І тоді бачу в учнях прекрасне майбутнє.
Несу добро. Живу. Радію.
|
11.
|
Посилання на блог kaplunova.blogspot.com
|
Запрошую всіх, кого цікавить українська мова та література
Моє портфоліо
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий